• ADs

Twilight (2008)


Watch Full movie Twilight (2008) Online Free.

A teenage girl risks everything when she falls in love with a vampire.

Director: Catherine Hardwicke
Writers: Melissa Rosenberg (screenplay), Stephenie Meyer (novel)
Stars: Kristen Stewart, Robert Pattinson and Billy Burke

Tagged . Bookmark the permalink.

67 Responses to Twilight (2008)

  1. Anonymous says:

    He is fire

  2. mary antonette y allam says:

    I just love this movie soooo much.im gonna watch it again..!so inlove

  3. Alla says:

    Edward is hot

  4. ANIS KHAN says:


  5. lotomoua says:

    robert pattinson is so hot and a love him so much my adress is 3 morrin street i love you bella edward and jacob i really want to be a vamparie.so tell me what are you doing and how you are getting along by bella,edward and jocob

  6. Anonymous says:

    What a idiot app is this.
    It does not allow us to see a movie.
    and if in Spanish. .
    hugs don’t do this mistake ………
    PlZ………………HATE THIS APP…….

  7. Danny says:

    I liked this movie. Kristen was so beautiful. And I’m in edward team

  8. angry girl says:

    wha the F*** ! I thought it will be full movie but guess what it wasn’t. And Ihate it. Why do you guys provide us the link when it isin’t full movie.???????? :(

  9. Libby says:

    I don’t have the DVD so it’s so cool that I can watch the movie with no sign up and it is good quality

  10. Camille says:

    I LOVED IT!!!! Oh my gosh totally loved how it loaded so quick!!!!!!!!!! I REALLY recommend it!!!!!!

  11. FRANKLIN says:

    I love this movie it reminds me of my girl friend i love it so much !!!

  12. Anonymous says:

    I wish Iwas bella

  13. Memememememem says:

    F…k y can’t I be Bella I want Edward so bad

  14. Sydney says:

    Love it <3

  15. tetrr says:

    F**k it doesn’t loads F… IT#@$!!

  16. amily says:

    Wish this all waz true n i would be in place of bella my impossible dream!

  17. amily says:

    OMG!!!!! Finaly saw this full movie amazing love it oh my god i cant believe it

  18. jayda says:

    eward is so cute

  19. Emma says:

    by the way anonymous which is the fifth part

  20. Emma says:

    love of my life was dying to watch this movie umahhhhh

    • Anonymous says:

      I love this movie so much… Even though I’ve watched all of the five movies I still watch them they are so sad and it’s about love so yeah

  21. Emma says:

    Loveeeee it

  22. shreeya says:

    its a nice movie love it !

  23. aaa says:

    i looooooooooove the movie

  24. Emily Karabo says:

    Omg the best movie ever!!!!

  25. Emily Karabo says:

    Omg the best movie ever

  26. rocky says:

    this movie is so awesome i watch it lk every time.

  27. Whitney says:

    Bel LA I’d so pretty why did they have sex

  28. anonymous says:

    it stop half way through and wont lay ay further

  29. elsa says:

    very beautiful i love it

  30. Anonymous says:

    Love this movie could watch all the time lol

  31. Sam says:

    Omg thus movie is amazing.. I swear I’m in love!!!

  32. Nida says:

    this movie is tooooo romantic EDWARD and BELLA what’aromantic couple

  33. Nida says:

    I like this movie a lottttttttt muje nahi pata ke ma ne ye movie ketne bar dekhe hai

  34. catheriin says:

    cool movie…………………………………………… oh sorry i mean awesome movie :p

  35. rimsha says:

    i just luv twilight have seen every part twilight till breaking dawn part 2 and i luv edward in twilight saga he looks like………………………..awesome and bella in breaking dawn part 2
    i just luuuuuv twilight

  36. Erin says:

    Best movie ever but won’t load

  37. elizabeth buchanan says:

    The books are way better. The movie won’t load!!

    • Christi says:

      Takes 4ever to get them to load but they some how do. I really just wanted to agree as w/ most books to movies the books just have so much more detail making us feel we’re right there smelling the fresh rain…etc. I’ve bought 2 sets of the books spent plenty on the DVD just wish w/ all that money spent I could get free electronic copies.

  38. Nae says:

    this is THE BEST movie EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  39. beegam shamzi says:

    i love this movie a lot i saw the movie till its last part breaking down 2 . the story is too romantic

  40. Mareshh says:

    Love this movie the best ❤️

  41. swtor powerleveling says:

    This is just the kind of thing I’ve been rummaging for! Wonderful and cheers!

  42. Official Sean Lee Jersey says:

    Whoa! This is often a real really helpful blogging We’ve arrive over with this topic area. Essentially Awesome. We are yet another practitioner on this topic i really can easily know your energy.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

  • ADs